10-10-23



En dag som har gått i regnet täcken.
Allt började i natt 04,30 så märker pappa att gått från hans säng och satt mig framför TV:n. Men där somnar jag på soffan en stund. Hur länge är det ingen som vet. Men jag kollar i alla fall på Chuggington när pappa kommer upp. Sen är vi hemma nästan hela dagen. Det är ingen som vill gå ut när det ösregnar hela tiden. En tur till affären blev det. Nu är kl åtta och jag vill inte sova trotts att jag är fasligt trött. Men tillslut kunde jag inte hålla mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid kul att titta på tv. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 @ 15:16:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0