10-08-14




Idag har vi åkt till farmor och farfar. Det blev första gången Karin kom dit, men det gick bra för henne i bilen trots att det är en bit att åka. Men hon sov gott hela vägen. Hon ser ju ut att ha det gott med.



Jag lekte som vanligt med pappas gamla bilar.
Sen hjälpte jag farmor och farfar med middagen. Det skulle hämtas potatis men först ville jag ha lite vinbär. Även om det tog lite tid att hitta vad man sökte efter.







Farfar har ju det mesta i landet så det är bara att gå ut och hämta.



Sen var det bara till att börja laga mat. Det klart att farmor blev glad när hon fick en sån bra kock med sig.



På kvällen stod jag, farfar och pappa på balkongen och lyssnade på Roxette som hade en konsert på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0