10-08-27



Sov som en stock gjorde jag när vi sover alla i samma rum. Detta borde vi göra hemma med tycker jag.
Efter frukosten gick vi ut till parken bakom vårt hotell och där träffade vi några som vi känner. Vi barn passade på att leka och springa runt som tokar.
Sen bar det av till Cloetta hallen där vi åt lunch. Man kunde ju även se när det var lite träning på isen. Det är ju bra för oss barn när vi ätit klart.


Sen gick vi stora barn ner och tittade lite närmare.



Efter maten åkte vi alla hem till Henny där vi fortsatte leka med alla hennes roliga saker. Medans de små fick vara med mammorna.



Efter lite fika tog vi en promenad ner till sjön där vi kollade in alla båtar.
väl tillbaka var det inpackning av alla i bilen och vidare hem till Karl. Vi ville ju kolla in hur han hade det med när vi är här. Trevligt att de ville bjuda oss alla på middag. Sena blev vi som vanligt tillbaka till hotellet men jag somnade gott även denna kvällen. Lite mindre orolig nu när jag hade sovit där en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0