10-09-29



Denna veckan har jag inte varit på dagis. Jag har varit förkyld och snuvig så jag har fått vara hemma istället.



Det har blivit så att jag har varit lite hos mormor och morfar med. Mamma har hjälp dem med lite saker så då kan ju jag kolla på morfars tv en stund det är ju inte fel det heller.
Men idag har Maja och Ida varit här med sin mamma. Sen ville ingen åka med när de skulle hem.



Jag passade på att krama Maja lite i alla fall.



Mamma och Karin var iväg en stund så vi var ensamma lite. De skulle kolla om Karin hade vuxit och det hade hon ju gjort så som hon äter. Nu väger hon ett kg mer än när hon föddes. Hon börjar bli stor nu min lilla syster. Men ack så goo hon är skall ni veta.





Här kollar hon in en paket som kom från pappas arbetskamrater. Hon verkar gilla den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0