11-03-31



Dagen började som vanligt med lite frukost och mys i soffan. Sen var det dags för dagis där vi var ute och lekte i regnet, så jag blev rejält blöt trotts både stövlar och regnkläder. Men kul var det att hopp och leka i alla pölarna, tur att man har extra kläder på jobbet.
Sen kom pappa och Karin och hämtade mig, då blev man ju verkligen förvånad. Mamma hade ringt hem pappa för hon var inte helt oki. Men det betyder ju ingen förändring utan nu var det bara pappa som jag lyckades lura med hem till mormor och morfar, även dem blev väldigt förvånade när pappa var med mig. Vi stannade där en stund och fick lite mat innan vi åkte hem till mamma igen.
Mamma låg bara på soffan och var inte alls bra. Hon var MAGSJUK!
Vi tog det lugnt här hemma och gjorde allt för att inte störa mamma som sov för det mesta på soffan hela kvällen. Hon orkade inte ens läsa med mig.

Sen när jag skulle gå och lägga mig var det min tur att bli dålig. Sen var dålig från och till hela natten. Pappa låg på soffan så han var nära när jag behövde hans hjälp. Ibland kom han inte så då fick jag ropa på honom. HJÄLP MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0