11-04-01



Efter en sån här natt var man ganska trött men jag ville ju ändå inte ligga i sägen utan jag fick med mig mamma och Karin med mig upp i alla fall. Pappa hade ju också blivit dålig på morgonen så han fick sova en stund. Han hade ju inte sovit så mycket under natten heller. Jag ville ju bara dricka men mamma sa att jag inte fick dricka hur mycket jag ville. Men till slut började vi i alla fall äta lite smörgås och det gick bra så när kvällen kom hade mamma gjort fisk som vi alla kunde äta och utan några problem.
Men detta att vara "Hemma hela dagen" är inte nåt som jag uppskattar. Jag gick och kollade men inte ens bilen bilen var nån stans. Mormor och morfar kom och lämnade lite smör som de hade köpt till oss och sen bara de åkte igen. Detta var inge bra dag. Ingen ville leka med mig. Men det var ju i alla fall skönt att sova med pappa under filten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0