11-04-04



När jag hade åkt till dagis så var Karin och mamma hos Tina på frälsis. Man blir ju lite avundsjuk men jag har ju det bra på dagis med så klart. Karin får ju ha nåt kul hon med en stund. Bara vi hittar på nåt kul när jag skall gå hem och idag gjorde vi det. Vi åkte till Maja och Ida, där var även Ante och Sixten. Annica hade gjort kanon goda våfflor med en massa sylt och grädde. Det blir ju så mycket godare då.
Sen lurade vi ut våra föräldrar i solen. Det var lätt, bara att gå från den ena till den andra och säga att vi skulle gå ut och ingen visste vad andra hade sagt :D Vi var på lekplatsen och gungade, sen hittade Ante ett vatten som rann och det var vi ju tvungna att undersöka. Tro det eller ej men alla var torra när vi var klara där.
Eftersom pappa hade blivit hämtad kunde mamma och Karin promenerade hem och jag och pappa åka hem och fixa middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0