11-04-09



Så blev det helg och då kan man ju sova en stund i alla fall men det gjorde inte jag idag. 06 gick jag och mamma upp men jag vara ganska trött känner man ju när man kommer upp men det kan man ju inte erkänna :)



Efter frukost åkte vi till min gympa som jag gillar. Sen var det bara att åka hem och svida om för nästa fest. Det var mat på Lökeberg med Agneta och en massa fler. Men där var ju också Ebba och Tyra som Agneta är moster till, dem känner jag så jag passade på att hänga på dem under middagen. De är fantastiskt snälla mot mig och jag får vara med dem. Jag kunde till och med sitta ensam med dem vid barnbordet.
När vi kom hem passade vi på att vara ute i det underbara vädret. Härligt med sol.


Pappa började försöka få bort det gamla trädet som vi tog ner det mesta på i höstas, men det var många stora rötter. Så när han hade kört med yxan ett tag och var ganska trött så fixade mamma med en motorsåg.



Jag hjälper honom ju gärna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0