11-04-10



Så var det söndag. Enda dagen som man kan sova så länge man vill. Då vaknade jag vid 7 tiden så klart. Men då kunde vi ju varar uppe och kolla på lite tv innan det blev frukost.





Sen var jag och pappa i trädgården och fixade det sista med stubben och sen kom mormor körade, så vi fick ju fixa lite fika till henne och morfar som var lite nyfikna på vad vi gjorde.



Sen åkte vi ner till mina kusiner. Pappa skulle kolla nåt på bilen och det är ju bra att göra där. Det är ju inget som jag säger nej till heller. Jag passade på att leka men Jonathan :D



Karin fick vara med ute och bli ompysslad hon med.



När vi sen kom hem hade vi ju ett hål att fylle där det gamla trädet suttit. Då tog vi jord och gräsmatta från en annan plats på tomten. Alltid lika kul att gräva en massa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0