11-04-20



Idag på dagis hade vi en pysseldag. Jag gjorde denna fina kycklingen. Sen fixade Marie denna målningen. Så mamma blev riktigt förvånad när hon skulle hämta mig.





Efter dagis var vi och lekte med Ante ute på lekplatsen en stund det är ju alltid lika kul.

När vi kom hem och hade ätit lite mat gick jag och pappa ut i trädgården för att ordna till det sista med min sandlåda. Det var ju en STOR sten i mitten som mamma inte tyckte vi skulle ha där. Så vi försökte med det mesta att slå, bända och allt annat men det hände ingen ting.



Så det blev till att flytta gropen en lite bit. Så att vi inte behöver vara på den bumling nåt mer.



Mamma och Karin kom förbi och kollade till oss också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0