11-08-03



Så var det en härlig dag med sol och värme. Då packade vi oss i bilen packade ner smörgåsar, saft och kaffe. Detta med picknick gillar jag så jag blev så glad. Men sen kom vi ju aldrig fram så jag passade på att sova en stund så att man är på G när man väl kommer fram. När vi till slut stannade fick vi vänta på en färja.



Vi skulle åka till mammas paradis Bohus-Malmön. Där passade vi på att bada och till och med jag kunde gå där. Så jag ville ju inte gå upp när jag väl upptäckte hur skönt och kul det var. Vi badade länge även Karin älskade det. Sen kom Knutssons och Johanssons dit också. Då passade jag ju på att bada även med dem.



Karin passade på att sova flera timmar.





Vi njöt av en riktigt härlig dag på mammas dröm klippor.









Sen fiskades det det ju  helt klart lite krabbor med.



Sen åkte vi med till husvagnen som mina kusiner var ute med denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0