11-08-07



Idag åkte vi till farmor och farfar. Men vi stannade och skulle kolla på båtar som lämnar stan (The Tall Ships Races). Vi startade med en picknick. Karin vara först på plats som vanligt.



Sen fick vi alla vara med.





Det gäller att vara rustad för allt.





Vi såg många båtar men det tog ganska lång tid så till slut blev jag ganska trött på att stå här.





Sen fick vi köa läännge för att komma här ifrån. Men det gjorde ju inget för då kunde ju jag och Karin sova en stund. Så att vi var pigga och glada hos farmor. Vi stannade hela kvällen och kollade på Eric Saade som var på Liseberg och sjöng. Så på hemvägen kollade jag på film som vanligt men denna gången somnade jag inte. Så när jag kom hem ville jag inte ens gå in. Men mamma fixade till det så att det blev bra till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0