11-08-11



Igår när vi var hos mormor ville jag inte åka med hem. Så jag sa till mormor och morfar att jag tycker det är såå tråkigt att vara hemma så då fick jag ju sova över där.
Men jag blev inte glad när mamma kommer idag. Hon hade Wilma med sig och det var ju bra. Men mamma kunde gott åkt igen. Jag blir ju bara rädd att jag skall behöva åka med hem. Men jag hade turen att jag och Wilma idag fick åka med mormor till sjukhuset när hon skulle på strålningen. Där fanns det ett rum med massa leksaker så vi hade mycket att göra. Det tar ju inte så lång tid för mormor så det var ju tur att vi var tidiga dit.

Sen när mamma och pappa kom på kvällen så ville jag inte åka med dem så de fick åka hem med bara Karin idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0