11-08-12



Mamma kom idag med och jag ville inte att hon skulle hämta mig idag heller så jag passade på att åka med Peter, Anna Theres och Wilma till bäckebol istället. Det är ju alltid kul att vara med dem. Vi passade även på att äta lunch där. Sen hämtade vi upp mormor och morfar innan vi åkte bort till Lars och Carita. Där skulle vi äta middag idag. Mamma och pappa var redean där när vi kom. Det är ju sista kvällen med Peter med familj idag.



Karin passar på att öva sig på att gå och nu går det riktigt bra.





Vi sprang till skogen och kollade till hur det går med kojan och det har inte hänt så mycket. Men det klart de behöver väl ha min hjälp en annan dag.

Sen åker jag med mormor och morfar hem och sover där även i natt. Jag sover så bra där. Det finns nämligen inga spöken där heller :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0