11-08-16



Idag kom morfar och Frida hit och hämtade mig och Karin. Mamma och pappa skall på begravning så då ska vi och Frida vara hos mormor och morfar. Vi leker och jag kör en del med min trampbil. Det är så bra hos mormor där man kan köra i backen som Frida byggde till mig förra året.
Sen var vi med på sjukhuset när mormor fick sin sista strålbehandling. Vi lekte med alla leksakerna och Karin charmade alla systrarna när hon gick fram och tillbaka i korridoren. Sen lämnade mormor och morfar hem alla barnen.
Vi tog en promenad jag på cykel till kyrkogården och letade efter blommorna från dagens begravning och till slut hittade mamma dem. Även Heidi fick ett sånt fint hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0