11-08-20




Vi vaknade vid sju. Man kan ju inte sova bort tiden här :D
Men vi sov gott allihopa. Men det var tur att vi inte skulle stanna länge här för det hade vi inte fått plats med.







Efter att vi fyllt bilen, gick vi till Majkens Mat där det serverades frukost. Sen var vi redan inne i parken så det var bara fortsätta att gå ett varv till idag och göra det igen som man gillade mest.

Vi var inne i Lottas hus igen.



Här bodde Tant Berg.



Här fanns även en fin gammal Opel.



När vi kom lite längre fram kom vi till Nils Karlsson Pyssling.



Där var alla saker väldigt stora.



Annnica och Patrik ser små ut här. :)



Han hade en väldigt stor toalett med.



Jag hittade en "inte nudda marken" bana. Den var väldigt lång. Men jag klarade den nästan i alla fall.





Jag och Maja passade på att testa alla hästar med.



Sen fotade vi oss jag och pappa.



Vi mötte också de riktiga poliserna Kling och Klang tillsammans med Prussiluskan.





Jag hittade en gammal traktor som jag var tvungen att testa lite.



Vi var även och kolla till Saltkråkan men där fick man inte ta några kort. Det var som en saga liknande sagoslottet, där man åkte i en vagn och fick se en massa saker.

Hos Karlsson på taket fanns det många bra rutschkanor.



Hos Kaja Kavat var det söta hus och hon hade fint inne med.





Men vi gillar mest att vara hos Pippi. Men idag när vi skulle kolla på föreställningen igen så såg vi inte så mycket. Det  var så mycket mer folk här idag. Men pappa höll upp mig så att jag i alla fall såg. Tur att det var samma som igår så att jag visste vad som skulle hända.





Innan vi åkte hem fotade vi oss lite till jag och Karin.





Ytterligare en snygg bil hittade jag innan vi åkte hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0