11-12-06



Så vaknade jag vid 6 tiden och insåg att det hade kommit lite snö under natten. Så när jag hade ätit frukost tog jag på mig så gick jag och mamma ut och skottade uppfarten och utanför trappan. När vi var klara med det ville mamma inte vara ute längre, jag fick vara ute ensam så jag gick och skottade på baksidan.





Sen ville jag göra en snögubbe men mamma ville inte hjälpa mig och när jag inte fick det att bli bra gick jag in en stund innan det var tid att åka till dagis. Snön försvann ganska mycket under dagen så nu får man se när det kan komma tillbaka.
När dagis var slut åkte vi till mormor och morfar där Karin var.
Sen hämtade vi pappa på jobbet och åkte därefter vidare tillbaka till dagis där det var julfest på gården. Jag fiskade i fiskdamm och mamma vann på två lotter, jag fick då välja två saker. Jag tog en mikrofon och en sparbössa. Tyvärr verkar det inte som att man kan komma åt det man lagt i bössan så då är det ju lite dumt att spara sina pengar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0