11-12-09


Nu har jag åter varit på jobbet hela veckan. Pappa kom och hämtade mig och när vi åkte till mamma och Karin som var hos mormor och morfar såg vi nåt konstigt. Det blåste nämligen väldigt mycket och då hade ett tak till en granne hos mormor gott sönder. Taket hängde och väggen låg på marken, då var det skönt att bara gå in och mysa när det blåste och regnade.
Vi passade på att laga lite mat till mormor och morfar så slapp ju han fixa det idag i alla fall.
När vi skulle åka hem frågade mormor om jag ville sova över och det ville jag ju så klart. Så mamma, pappa och Karin fick åka hem själva. Jag passade på att mysa extra med mormor och morfar, det är härligt.

Men Karin verkade sakna mig så hon hämtade sin mössa och skor och ville väl också vara hos mormor kan jag tro.





Mamma och pappa flyttade in Karins säng på mitt rum och där sov hon gott så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0