11-12-10



Jag hoppade över gympan idag när jag inte var hemma och mamma inte var bra heller.
Mamma, pappa och Karin kom till mormor och fikade och sen skulle vi åka hem. Men vi åkte och kollade på lite saker. Jag somnade och när vi kom hem och skulle äta middag så hade vi handlat sushi. Det var verkligen länge sen vi åt det nu. Tur att mamma har lärt sig att köpa mycket för detta gillar ju jag.



Men det är inte helt lätt att få till det med pinnarna.





Jag får nog be min moster Carita om lite hjälp med denna konst.



Men till slut fick jag i mig maten i alla fall. 6 st fick jag ju minst i mig ;)



Karin var tyckte mest om riset.



Så fick Karin sova kvar inne hos mig och det är faktiskt lite mysigt. Så får jag somna på soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0