11-12-14




När jag är på dagis är Karin på frälsis och träffar Tina på måndagar och onsdagar. Det är ju lite trist att jag inte kan vara med men jag har ju kul på dagis med. Karin gillar detta precis lika mycket som jag. Det bästa är ju som vanligt att sjunga i slutet.







När mamma sen kom och hämtade mig från dagis åkte vi till asfaltsverket och jag hoppade in i Lars lastbil. Mamma skulle med mormor till sjukhuset och det ville ju inte jag. Detta var ju mycket bättre, sen frågade Lars om jag ville åka hem när vi skulle hämta ett nytt lass men det ville jag ju så klart inte. Så mamma och pappa hämtade mig först vid sju-tiden när vi var klara för dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0