11-12-21



Efter dagis åkte vi som vanligt till mormor och morfar och hade det mysigt, vi fikade och åt lite. Mamma hämtade pappa på jobbet sen var det bara för oss alla att klä på oss varma kläder. Vi skulle nämligen åka till Liseberg!!! :D
Detta har jag tjatat om länge nu. Vi fick köa för att komma in men sen var det inte jättemycket folk där. Först skulle vi gå runt och titta på en massa saker, inget som jag uppskattar men vad gör man inte....
Till slut köpte vi äntligen ett åkband till mig men vi fick köa lite.





Sen började jag att flyga med elefanterna.



Sen skulle det kollas på djur det var inget jag ville men det klart fåren var ju lite söta när de fick mat, morötter.



Sen var vi vi tomtelandet. Där är det ju fint. Karin gillade detta med.











Passade på att åka med flygplanen och grodorna också.





Medan jag åkte radiobilar åkte Karin karusellen. Det var verkligen en höjdare för henne.





Sen åkte vi även Farfars bilar.





När pappa och Karin gick och hämtade bilen fick jag med mig mamma i Rabalder. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0