11-12-24





Vi fick börja med att öppna en julklapp som Martina hade skickat till oss. Det var härligt att få starta dagen med paket.



Karin fick en fläkt coh jag ett fräckt glas. Jag var tvungen att testa det med en gång.





Sen kom farmor och farfar, vi fiakde en stund innan vi åkte ner till mormor och morfar.
Vi gick som vanligt ner till källaren och där fanns det ju en massaapaket. Så kom ju tomten med, men jag ville inte gå fram till honom. Ja sa till honom att han kunde lägga paketet där framme. Men till slut gick jag med Frida.





Tomten kunde ju inte dela ut alla så vi fick hjlpa honom med resten. 

Efter lite mat var jag mest i källaren och körde med min nya bilbana som tomten hade med sig.

Kommentarer
Postat av: Martina

God fortsättning! Hoppas julen har varit bra. Nu är det bara några dagar kvar sen börjar ett nytt år, det känns konstigt... Vad härligt ni såg ut att ha det på julafton. Ha det så bra och krama barnen från mig.

Kramar Martina

2011-12-29 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0