11-12-31



Denna dagen började jag med att vakna vid halv fyra. Jag somnade om till slut men då kunde mamma visst inte somna om så hon är lite trött p morgonen. Efter lite mys i soffan åkte vi och handlade lite mat för kvällen. Vi passade även på att åka till mormor och morfar en stund och lev deras efterrätt för kvällen.

När vi kom hem fick jag äntligen tid för att kolla på min nya blixten film. Men mitt i allt skulle vi åka iväg igen. Vi skulle kolla på lite fyrverkerier. Jag somnade innan vi hann in på kyrkogården, där mamma skulle tända för dem vi har där. Sen väckte pappa mig när det började smälla men man såg inte så mycket för det var väldigt dimmigt. Som tur var hittade vi Maja där med så jag fick ju i alla fall träffa henne en liten stund.

Sen var vi hemma själva hela kvällen. Vi åt en god middag och vi fick efterrätt med :D

Sen somnade jag vid tio tiden. Då hade Karin sovit länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0