11-02-12



Idag skulle jag gå på gympa med min syssling men så var hon sjuk och då trodde mamma att jag inte ville gå... Hur tänkte hon där? Kart att jag ville gå ändå. Men sen när vi kom dit var det ju så många barn, så jag blev rädd och ville inte vara med alls. Jag och mamma var med och städade lite och sen var det oki att äta en banan som de bjöd på.
Mamma och Karin var ju i alla fall glada.





Sen kom i alla fall Klara med sina föräldrar och fikade här. Det gillar jag när det kommer nån och bara hälsar på. På kvällen var vi alla hemma hos "den andra" Lars där Eva hade gjort middag till oss och även grannarna. Kul att träffa Wilma och Frida men även Nova och Erik var ju där. Vi hade fullt upp att göra hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0