11-02-19



Idag var jag och mamma åter igen på Hoppis och skuttis och nu vär även Klara och Tessan där. Det är ju alltid lite roligare när man har nån kompis med sig. Så denna gången var vi med även om jag är lite avvaktande när det är nya saker. Jag gillar ju inte detta riktigt.

På em åkte jag till mina kusiner. Jag skall sova där inatt för första gången, det tycker jag ska bli så kul. Mamma och pappa ska gå på fest och jag är ju glad att jag slipper följa med. Det räcker att Karin åker med. Hon har berättat att det var inget jag missade för det var bara en massa vuxna som att och pratade i alla fall så hon hade lagt sig och sovit i stället. Då hade jag ju det mycket bättre där jag var. Jag sova alldeles själv i Wilmas säng, härligt när man har så snälla kusiner som till och med lämnar ut sina sängar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har man visst fått en kommentar på sin blogg :) Whats the question om min design :) ?

2011-02-21 @ 14:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0