11-02-27 Sälen


Tidig uppstigning och snabbt äta lite frukost för att sen inse att pappa redan hunnit packa bilen innan jag ens vaknat. min busiga pappa som har satt en "låda" på taket. Sen åkte vi till Wilma och Frida och vänta på att de skulle få in det sista. Sen bar det av mot fjällen och det blev en heldag i bilen. Vi klarade det riktigt bra, tur att jag har möjlighet att kolla på film i bilen annars hade det varit för trist.



Det var när vi var i Malung och hade drygt tio mil kvar som jag undrade om vi inte var framme snart. Och det gick bra den sista biten. Väl framme var det hyra av skidor till mig och pappa. Sen en god pizza hemma hos kusinerna.
När vi kom hem till oss igen var jag trött och hängig. inte undra på det när jag hade feber och allt, 38,9. Så det blev raka vägen till sängen och sova. HÄRLIGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0