10-12-31



Idag har vi haft en härlig dag med mys. Sen var det ju så fint väder så vi tog en premenad, fast jag tog pulkan med mig så att jag slapp att gå. Det är ju skönt att nån kan dra en. Jag och pappa passade på att åka ihop i baken i skogen(Han ville väl inte heller gå antar jag :). Vi hamnade till slut hos Maja där vi även fick lite god fika och lek. På hem vägen fick jag åka hela vägen. Tur det när det är så mycket uppförsbakar hem till oss.

Efter att ha tittat på lite fyrverkerier och varit hos mormor och lev lite förrätt hamnade vi hemma hos Erik och Pontus. Dit kom även Ante och Sixten, Vi röjde runt bland alla ledsaker medans våra föräldrar satt och pratade en massa. Karin sov men vaknade 23,55 hon har ju kolla på att man vill vara vaken och skåla in det nya året :)





Vi kollade på film. Jag sover inte även om det ser ut så här.



Två trötta syskon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0