11-01-04



Pappa är ledig ännu. Det är så härligt att vara hemma allihopa, även om jag längtar till dagis nu. Men snart är det dax för mig och pappa att "obba" igen.

Idag har vi varit hemma hos Ante och Sixten. Vi passade på att även gå till pulkabacken en stund. Det är ju så kul att åka men det var lite högt, men när pappa hade åkt med mig en gång åkte jag själv sen.



Men jag tror nästan pappa var den som tyckte det var roligast. Han fick låna Antes pulka en gång, sen var det ingen som vågade låna ut sin pulka.





Ante var lite rädd så han fick åka med mig. Det gillade han.



Mamma stod längst ner i backen med Sixten och de verkar ju inte ha haft det för tråkigt.



Sen var det skönt att gå hem och fika en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0