11-07-02



Idag bar det av till Liseberg för att ha riktigt kul och det hade vi vill jag lova. Vi började lite lugnt med Kaninresan.






Mamma och Simon fick ta hand om de små, och fota så klart :D



Jag och Henny tyckte mycket om att flyga



Inez och Karin hade det bra i sina vagnar.




Men sen blev det nog lite långsamt så vi tog med dem på Sagoslottet.



Sen är det ju inte fel med lite glass när det är så varmt.



Man såg väldigt bra i Parishjulet. Bara föräldrarna som tyckte det var lite läskigt.





VI kollade även in var Kaninerna bodde.



Men jag gillade bilarna allra mest.







När vi sen skulle gå hem efter 6 timmar ville jag inte alls det men det var ju inte så mycket att göra åt. Vi hade ju haft en helt underbar dag i alla fall.



När vi sen kom hem testade Karin min gamla gåvagn och det löste hon ju ganska bra.



Efter några minuter så behövde man ju inte ens hålla i.



Sen var det skönt att bada i poolen när man varit ute i värmen hela dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0