11-07-13



Nu har vi varit i Grebbestad i ett par dagar. Jag sover på överslafen, mamma, pappa under och Karin på golvet.





Det är helt underbart väder och mamma och pappa har badat. Jag känner mest med fötterna dvs. blöter inte ner mig över anklarna. Sen passade jag på att leka lite på lekplatsen. Det är mycket saker på denna lekplats.



Efter lunchen och fika så åkte vi in till Grebbestad och tog en promenad på bryggan och vidare till Tanum.



Där hade de hoppborg där jag kunde hopppa.



Men när vi sen skulle gå tillbaka så blev jag väldigt trött så jag fick åka på pappas axlar. Det var väldigt smidigt.
Här har jag på mig min nya keps som jag fått här.







När vi kommit hem och ätit lite mat så spelade jag och pappa lite golf. Vi lånade Jannes klubbor och hål nu när han ändå åkt hem en sväng.




Karin tittar och undrar vem som kommer att vinna?





Jo det blev Martin som vann.



Det firades med glass. Första gången Karin äter sandwich som är min favorit.



Detta var verkligen bra grejer säger Karin.



Sen ville Karin gå med sin stol som hon brukar göra hemma hos mormor men det var lite svårare här så pappa fick lyfta lite och då var hon glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0