11-07-16



Idag var det betydligt bättre väder även om det var lite blåsigt. Vi passade på att njuta vid vagnen en stund. Jag slog i lite pinnar. Det var tur att Karin höll sina fingrar borta.



Karin passade på att kolla in min cykel.



Sen var det min tur att ta en runda. Jag har övat och övat på cykeln så nu går det riktigt bra.



Vi var även och skulle handla. Idag hände nåt som vi aldrig varit med om tidigare, brandlarm. Som tur var så var det ingen brand. Vi stod i kassan och fick lämna vår vagn där och gå ut i kanske 10 min sen kunde vi gå in igen och betala.
Sen fick jag testa denna bilen innan vi åkte hem.



När vi kom tillbaka till campingen var det invigning av lekplatsen. Det var en trollkarl som var jätterolig.




Sen fick alla barnen godis och saft. Erik och Klara var där med sina föräldrar också.







Efter att vi hade plockat ner tältet och gjort allt klart så njöt vi av en god glass. Det var bara det att jag blev så väldigt trött och faktiskt somnade. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0