11-07-22



Efter en lugn förmiddag när jag mest låg på soffan och kollade på tv var det tid för att åka och handla. Mest bara tråkig mat men det skall ju också göras. Men när vi var klara och kom till bilen var det uppvisning på parkeringen. Först var det en liten höna som körde "bobby car". Sen kom den STORA bilen som hoppade över bilarna.





Men det lät väldigt mycket.



Sen åkte vi till mormor med lite som vi hade handlat och vi passade på att städa i husvagnen. Jag tvättade min bil och cykel. Vi blev kvar så länge så mormor bjöd på middag också .
Karin passade på att få sig ett litet bad i värmen.



Sen kunde jag och Karin somna i bilen på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0