11-07-23



På fm var det regnigt så jag passade på att ligga på soffan. Sen var jag ute en stund och kollade i trädgården. Det blir ju så trist att bara sitta inne. Sen var det en tur med bilen så att mamma fick handlat en present. Jag och Karin passade då på att slockna en stund innan det var dags för lunch.

Sen åkte vi till Maja och Ida och firade att de har fyllt år. Ja Maja fyllde ju i går så det var ju inte så längesen. Vi hade med oss lite paket och så fikade vi en stund.




Foto: Martin Ekdahl

Jag och Maja lekte lite i tältet som hon hade. Eller vilade oss.



Ida och Karin vill ju mest vara där som vi är.





Sen gick vi ut så jag fick testa Gungan som var utanför Maja. Jag gungade och Maja puttade på. 
Den var så härlig så till och med pappa ville testa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0