11-07-25



Så var det vardag igen men vi är alla lediga. Så vi var och lämnade in min tv som inte riktigt fungerade som den skulle så får vi hoppas att de kan laga den snabbt. Tur att Karin har en som jag kan låna tills min blir klar, så att jag har nåt att titta på i bilen. Hon brukar ju sova i bilen för det mesta som tur är.
Vi var även och köpte färg till vårt hus som vi ska måla snart.

Sen blev det en efterlängtad fika hos mormor och morfar. Ja eller jag slänger i mig tre bullar sen går jag och kollar på tv. Men det är det bästa jag vet.

Efter lite middag tog mamma en promenad till en kompis och jag och pappa tvättade huset först hela huset och sen det gula som vi ska måla. Pappa tvättade och jag spolade med slangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0