11-06-13



Idag var jag ledig från dagis. Det är ju skönt även om jag har det bra när jag är där. Vi åkte till Bushuset och där träffade vi Maja, Ida,Agnes och Stina med mammor. Det var verkligen ett bra ställe.











Vi kunde även äta lunch här. Men när mamma sa att vi skulle gå hem efter lite drygt 3 timmar var vi ju inte klara. Men det var ju bara att hänga med. Hoppas att vi kommer hit igen nån dag snart. :D

När vi sen hämtat pappa åkte vi till Wilmas skolavslutning.









Jag träffade även min favorit Tilda. Vi gick ihop och mötte Frida.



När allt varklart var det födelsedagsfika för Wilma. Hon verkade gilla sina nya IFK tofflor.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0