11-02-28 Sälen



Idag är det klarblå himmel och sol. Helt underbart väder för att vara i backen. Här åker jag de första åken och jag ramlar ju inte i alla fall.





Här ser ni mina första metrar på skidor.



Men det gör man ju inte om man tittar framåt och håller händerna på knäna säger mamma.



Klara var också i "min" backe.



Klara har ju åkt skidor innan så hon förklarar lite för mig.



Sen åker jag lite med Wilma och Frida med. Det gillar ju jag när jag kan vara med dem i backen.







Pappa njuter i solen. Härligt när han får lite avlastning av mina kusiner.





På kvällen kom hela fam Knutsson och Tilda hem till oss och fikade. Man får ju passa på att fira mammas namnsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0