11-03-01 Sälen



Idag har vi inte haft så fint väder som igår. På morgonen när vi vaknade såg det ju bra ut men innan vi ens hade fått i oss frukosten såg vi knappt till Hundfjället. Sen blev det bara disigare och disigare som värst såg vi knappt till liftarna. Så vi tog det lugnt på fm innan vi kom ut i backen. Där åkte vi en stund sen var jag så trött i benen så jag orkade inte mer. Så det var bara att gå hem och äta lunch och ta det lugnt.

På em åkte vi inga skidor utan vi tog en promenad (jag åkte i pulkan). Karin sover ju som vanligt i sin vagn så fort man rör på den.



Nu står jag här framför spegeln och fixar till min frisyr och mina kläder. Undrar om jag kan gå till Erik och Klara ikväll i mitt underställ? Hmm Nä det får bli min träningsoverall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0