11-03-02 Sälen


Åter igen en härlig dag med mycket sol och dessvärre också en hel del blåst. Men vill man lära sig att åka skidor så får man vara ihärdig. Det är ju inte nåt som jag är vidare bra på. Jag vill att allt ska gå med en gång annars kan jag lika gärna göra nåt annat. Sen får man ju väldigt trötta ben också när man åker skidor. Men det räckte med någon minut på soffan så var benen starka igen.



Wilma åker också i "min" backe nu när hon åker bräda. Men hon börjar bli ganska bra.



Karin myser mest i sin vagn.



Idag åkte jag även kvällsåkning. man vill ju inte sluta när det går som bäst.



Efter en heldag i backen är man trött. Då är det skönt att softa framför tv:n i sitt underställ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0