11-03-03 Sälen



Så vaknar man åter igen upp till en härlig dag med sol. Idag var jag och pappa åter igen ute i bakcen och åkte lite på fm, mamma och Karin står längst ner och hejar på mig. Wilma var i samma backe som mig det gillar jag. Men man blir ju snabbt trött och då är det bäst att man tar det lite lugnt. så vi hämtade pulkan och tog en promenad runt en av byarna innan vi gick in och åt lunch. Det är ju härligt att man bor så nära backen att man kan gå in och ut när man känner för det.







På em var jag, Karin och pappa hemma och vilade oss på soffan medan mamma var ute och åkte i backarna. Hon hade sällskap av Wilma, det var ju bra att hon inte behövde åka ensam. Så när vi hade vilat klart gick vi ut så skulle jag åka lite till men jag var trött i benen och när inte Wilma skulle åka gick jag med henne hem istället. Då passade mamma och pappa på att ge sig ut tillsammans. Karin var också med oss hos Lars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0