11-03-07



Första dagen hemma och jag har studiedag från dagis. Då passar vi på att hälsa på Tina på frälsis. Så som jag har längtat och äntligen, men jag blir ju lite blyg när jag väl kommer dit. Hon känner i alla fall igen mig och jag henne så det tar inte många sekunder innan vi är kompisar igen.
Det är ju skönt när det blir sångstund för då är det ju precis som vanligt och jag känner igen alla sångerna.







Efter besöket hos Tina fick vi åka hem och byta mina byxor. Det hände nämligen en lite olycka, tur att mamma hade extra byxor med sig. Jag här nämligen ingen blöja längre varken på dagen eller natten.

Sen åkte vi till Ante och Sixten ock lekte en stund. Ante låg och sov när vi kom så jag fick leka på egen hand en stund, men det gör ju inget för det är ju alltid kul när man ändå kommer till lite andra saker än dem man har här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0