11-03-10


Idag skulle mamma och pappa väcka mig trodde dem men jag var ju redan vaken och satt redan i soffan med TV:n på.



Men de skulle ju ändå sjunga och det gillar ju inte jag så här på morgonen så jag blir lite sur.



Sen kan jag tänka mig att öppna några paket i alla fall. Det var ju tur det.





Sen kom jag ut i hallen och där fanns ytterligare en present. En ny cykel!







Jag bara måste ju testa innan frukosten. Det går ju inte så bra men man måste ju "öva och öva".


Jag bjöd alla mina dagis kompisar på glass idag.  Alla barnen hade gjort teckningar till mig som jag fick ta med mig hem. Jag fick ha en hatt på mig så sjöng barnen för mig, som vi brukar göra när någon fyller år.

När jag kom hem var hela huset fullt med kompisar. Mera paket att öppna.









Mamma hade gjort en tårta till mig också.



Annica, Maja och Ida blev kvar här och åt lite när deras pappa ändå skulle jobba länge.
Här är våra gooa små systrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0