11-03-11



Så var det veckans sista dag på dagis. Det bästa av allt var att farfar var med pappa när jag skulle gå hem. När vi kom hem fick jag en massa paket igen.



Jag och farmor satt och läste en stund i min nya bok som jag fick samt min bamsetidning.
Sen kom mormor och morfar. Då fick jag hjälpa mormor med skorna så att hon slipper böja sig ner. Det är ju så mycket lättare för mig att böja mig ner.



Sen gav jag mig på mormors paket också.



En Hjälm som jag kan ha när jag ska cykla på min nya cykel.



Sen kom även Erik, Klara, Wilma och Frida med sina föräldrar.



Sen lekte vi en massa och åt givetvis en massa tårta med som mormor hade gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0