11-03-18



Alla i familjen var uppe tidigt idag. Ja eller samma tid som alla andra dagar i veckan när pappa ska till jobbet. Men idag skulle vi inte till jobbet någon. Men alla råkade ändå vara vakna som vanligt. Pappa är ju ledig alla fredagar men jag brukar ju gå till jobbet ändå, härligt att slippa alla tråkiga saker som de brukar göra då. Idag var det ju annorlunda för vi skulle åka till farmor och farfar. Så äta lite frukost och sen åkte vi iväg.
Pappa och jag ska hjälpa farfar att greja lite med garaget, det ska göras en större öppning. Då är jag ju inte sen att var med och hjälpa till så klart.
Det hade ju även kommit snö här så jag fick ju skotta bort allt så att vi kunde jobba.





Sen passade jag på att vara inne med farmor också. Vi gjorde kollage, det var riktigt kul att riva ut en massa bilder och sen klistra in dem på sitt eget vis.







Jag var även med mamma och farmor i garn affären och gissa om jag charmade henne som jobbade där, så pass att jag fick ett eget nystan med mig hem. Undra bara vad jag ska göra med det?

Efter en sån här späckad dag är det skönt att ta det lugnt i soffan lite innan man ska sova.



Karin och mamma är mest inne. De tycker det är för kallt för att vara ute.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0