11-03-19



Idag startade vi killar dagen med att åka och handla lite material så att vi kan fortsätta med bygget. Sen passade vi på att åka till tippen också när vi ändå hade en släpvagn. Det var en massa saker som skulle göras.
Mamma, Karin och farmor åkte till stan, det var ju skönt att man slapp åka med dem. Jag gillar ju bättre att vara här och jobba med pappa och farfar.
Garageporten skulle ut och sen skall det upp nya reglar.





Dagen började med riktigt mulet och blåsigt väder men sen kom solen en stund i alla fall.
Så det var skönt att gå in emellanåt och värma sig lite framför tv:n.



Man kan ju alltid gå ut igen och kolla så att de får nåt gjort. Jag passade även på att öva på min balans när jag ändå vara där ute. Nu har jag fått lite bättre koll på hur man ska göra. Jag kommer att bli en kung på detta när jag kommer till gympan sen.



På kvällen hamnade jag återigen framför tv:n när jag väntade på att maten skulle bli klar. Härligt att kunna ligga i pappas säng och kolla tv :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0