11-03-20



Så var det åter igen jobb som gäller. Idag skall det sista göras så att det är klart för den nya porten som kommer i veckan. Pappa står mest och hänger tycker jag det ser ut som.



Jag hittar en trähäst som farmor har gjort, den måste man ju bara testa lite. Pappas gamla saker :)



När det blev för kallt gick jag och in och byggde lite med farmor. Hon hade magneter som man skulle sätta ihop. Det tog lite tid innan man kom på hur man skulle göra.



Jag fick ihop denna kub i alla fall.



När vi kom hem testade Karin att sitta i min gå vagn. Hon fattar ju inte riktigt ännu hur man skall göra med den men det kommer hon säkert snart på. Hon verkar ju i alla fall gilla den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0