11-03-29



Idag passade jag på att sova riktigt länge. Jag vaknade först kl 8, det var ju i alla falla skönt att mamma slapp väcka mig för jag blir ju ganska lätt sur om nån väcker mig. Det är ju skönt när man hinner äta också innan Karin vaknar.
Efter att mamma och Karin hade lämnat mig på dagis passade de på att ta en slappar dag när det var lite regn i luften. Så hem och lägga sig på soffan var de gjorde medans jag var på jobbet. Mamma hämtade mig tidigare idag för jag skulle till Charlotte. Idag hade hon med sig en annan tjej, Lottie. Jag fick ju då visa henne hur vi brukar göra, Vi spela lite spel som jag vann som vanligt. Men nästa gång ska Littie får vinna det har jag lovat henne. 

Sen åkte vi hem och mamma lagade pannkakor till mig det är ju inte fel. Nu sitter jag här i soffan och försöker  läsa i min nya tidning. Men Karin ska ju prata hela tiden så man kan ju inte koncentrera sig riktigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0