11-10-30



Idag vaknade vi barn i tid kan man ju säga. Vi hade ändrat klockan och det tog ju inte vi nån hänsyn till så 6,30 tyckte Karin att det var på tiden att vi gick upp. Mamma gick ut till TV:n med henne men inom 3 min var både jag och pappa uppe med. Så det blev lite mys i soffan före frukosten.
Mamma och pappa tyckte sen att vi skulle åka en sväng när det ändå var så trist regnväder. Jag hade min TV att titta på och Karin somnade snart, till slut hamnade vi i Ullared där jag och mamma snabbt gick in i en butik och fixade med ett par byxor till mig och vantar. Sen tyckte jag att det räckte så vi gick ut till pappa och Karin som väntade i bilen. Sen åkte vi vidare ner till farmor och farfar, de visste ju inte att vi skulle komma så pappa ringde på vägen och kollade att de var hemma. Vi fick lite fika och jag lekte med alla sakerna som jag har där och så hade farfar gjort god gryta som vi fick äta innan vi åkte hemåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0