11-09-28



Idag har jag haft en helt vanlig dag på dagis det är skönt när allt bara är som vanligt. När mamma hämtade mig så åkte vi direkt hem. Jag fick idag välja vad vi skulle göra för mat, då blev det köttfärsbiffar. Jag hjälpte mamma att laga. Det är väldigt kul att laga mat. Men det är väldigt jobbigt att ha Karin vill vara hela tiden, så vi fick sätta henne vid bordet med lite kex så kunde vi få klart maten. :)

Det skall blandas noga.





Sen gjorde vi biffar.



Det blev framför allt väldigt gott :D



Pappa kom hem efter att Karin hade somnat. Det är tur att morfar kunde hämta honom så att jag i alla fall hann träffa honom en liten stund innan jag skulle gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0