11-10-04



Det var en helt vanlig dag på dagis. Vi var ute mycket som vi brukar vara, bara mamma som inte gillar när hon behöver ta i mina sandiga galonbyxor :D
Vi träffade Maja på mammas gamla lekplats. Så kul att träffas idag när det var så längesen. Maja har ju haft vattkoppor så jag har inte träffat henne på ett tag. Men äntligen är hon bättre och vi kan ses igen.

På kvällen skulle mamma och pappa gå till dagis och prata med mina fröknar på dagis (föräldramöte). Då var Frida och morfar här hos mig och Karin. Karin sov ju redan innan de hann gå så jag hade dem för mig själv. Men jag spelade mest på spelet som jag lånat av Frida. Så nu ser det ut så här hos oss för det mesta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0