11-10-09



Idag kom morfar hit. Det är ju alltid lika kul när det kommer nån.
Sen åkte vi till Liseberg. Det är ju alltig lika kul men det klart att det är ju lite ruggigare så här års men det hindrar ju inte mig från att vilja åka ALLT. Jag fick som tur var ett band så att jag kunde åka mycket.






Karin hade det gott i sin vagn en stund i alla fall.







Sen ville Karin också åka när vi kom till Sagoslottet men hon var inte så glad i att stå i kö. Det är ju inte jag heller så då är det ju bra om jag kan åka nåt annat medans pappa köar :D





När vi skulle gå ut började det precis regna så vi hade tur. Vi åkte direkt till mormor efteråt. Det är ju bra när hon ligger ensam på rummet så att vi inte stör nån annan. Pappa hittade lite roliga saker som jag testade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0